SUNGKAI GILA BABI



TAJUK NOVEL: SUNGKAI GILA BABI
PENULIS: SMAHADZIR
PENERBIT: ILHAM PESONA
STATUS NOVEL: BARU

RM23

SINOPSIS:
"Ikutkan , hati , mahu sahaja mukamu kuludah , lalu kepala mu kubenam dalam lumpur agar kau mampus kelemasan !"ZAHARIN

Begitulah Zaharin . Dia terlalu membenci seorang anak muda yang dianggapnya terlalu jijik . Bukan itu sahaja , pada Zaharin , anak muda gagap itu tidak wajar lahir apatah lagi hidup di bumi ini.

"Tuhan menciptakan kita , iaitu manusia bertujuan untuk berbakti kepada-NYA , dan mengakui kebesaran-Nya tanpa ada rasa ragu-ragu walau sedikit pun . Jangan menghina makhluk Tuhan kerana cara itu bagaikan hidup kita disuluh kesesatan ...." PAK MEDAN.

Walaupun Zaharin gesit melongo dan terkedu mendengar penjelasan Pak Medan itu , tetapi sebagai manusia yang punya fikiran yang bebal , dia tetap berpendirian pekak badak.

Namun semuanya berubah pada satu hari , apabila Zaharin merasa dirinya seperti dicekik , dan suaranya bergulat di kerongkongan . Tanpa sedar , air mata penyesalannya menjujai di pipi . Ini semua berlaku apabila anak muda yang sering dihinanya itu tiba-tiba melakukan perbuatan yang tidak pernah digambarkan oleh akal manusia . Apakah perbuatan itu ? Hanya Zahrin sahaja yang tahu dan seterusnya sedar akan keesaan Tuhan semesta alam .....


📃UNTUK ORDER📃

WHATSAPP/TELEGRAM📲 +6011 1131 1234
WHATSAPP/TELEGRAM📲 +6011 1131 1234
WHATSAPP/TELEGRAM📲 +6011 1131 1234

Comments

Popular posts from this blog

SIRAH TERAGUNG MUHAMMAD

SESEORANG UNTUK AKU

BADI BUDDY