BISIKAN PARANORMAL



TAJUK NOVEL: BISIKAN PARANORMAL
PENULIS: AKMA SAIDON
PENERBIT: BUKU PRIMA
STATUS NOVEL: BARU

RM26

SINOPSIS:
Keturunan Megat Zaman Shah telah memenuhi jemputan undangan yang menjadi tradisi turun-temurun keluarga mereka. Satu demi satu perkara berlaku yang merumitkan permasalahan yang ada. Kebolehan seorang demi seorang daripada mereka teruji, namun petanda yang diterima tetap juga tidak ketemu jawapan yang dicari.

Hari demi hari, satu per satu rahsia yang tersimpan rapi terbongkar dengan sendirinya. Namun, setiap rahsia yang terbongkar punya bayaran tersendiri. Bayaran yang hanya mampu dibayar mereka, keturunan ketujuh Megat Zaman Shah!

“Semuanya permainan syaitan. Janjinya dengan Allah untuk menyesatkan anak Adam tidak pernah dilupai. Hati-hatilah! Musuh utama sedang mencari keturunan Megat Zaman Shah. Kalian perlu berhati-hati! Kalian keturunan ke tujuh, keturunan yang disumpah! Kalian memang perlu lebih berhati-hati!” – Megat Arryan Shah.

“Sebabnya, ibu mendapat tahu bahawa Megat Haleem itu datangnya dari darah Megat Zaman Shah! Dia adalah keturunan keenam dari darah keturunan yang Raden Lestari sumpah. Dan Nadya pula adalah keturunan ketujuh! Keturunan yang akan memulangkan segala sakit yang telah diberikan Megat Zaman Shah dan Mayang Juwita kepada Raden Lestari dahulu!” – Raden Murni.

Mampukah mereka, lapan anak muda keturunan ketujuh Megat Zaman Shah merungkai segala persoalan dan secara tak langsung mematahkan segala sumpah dendam kesumat generasi lalu yang merantai kehidupan mereka?


📃UNTUK ORDER📃

WHATSAPP/TELEGRAM📲 +6011 1131 1234
WHATSAPP/TELEGRAM📲 +6011 1131 1234
WHATSAPP/TELEGRAM📲 +6011 1131 1234

Comments

Popular posts from this blog

SIRAH TERAGUNG MUHAMMAD

SESEORANG UNTUK AKU

BADI BUDDY