VERSI CINTA KITA



TAJUK NOVEL: VERSI CINTA KITA
PENULIS: HANA NORISA
PENERBIT: PENERBITAN FAJAR PAKEER
STATUS NOVEL: BARU

RM24

SINOPSIS:
Iryani, gadis buta yang diambil Tengku Azimudin menjadi cucu angkatnya. Sebagai cucu angkat Tengku Azimudin, Iryani harus mempersiap diri untuk mengambil alih IZ Holdings dan sebagai balasan, dia akan mendapat bantuan untuk celik semula.
“Dia akan tinggal dekat sini mulai hari ni. Hak dia, sama macam hak cucu-cucu aku yang lain. Dia berhak dan bebas buat apa sahaja yang dia mahu dekat vila ni.”
Tengku Elman, tidak sukakan Iryani. Padanya, Iryani seorang yang cengeng. Dia benci kepada gadis seperti itu. Malah berita pertunangan antara dirinya dengan Iryani menambahkan lagi sakit di hati.
“Kalau dah tahu diri tu buta, janganlah menggatal merayap. Tak pasal-pasal habis semua benda kau langgar kat rumah ni. Apa kau ingat barang-barang kat rumah ni murah semuanya? Mati hidup semula pun tak terbayar tau.”
Sikap Tengku Elman yang sentiasa mencari salahnya membuatkan Iryani dirundung pilu. Namun begitu, kerana satu peristiwa, bantuan Iryani diperlukan Tengku Elman.
“Atuk tak kisah apa yang kamu nak buat asalkan Iryani maafkan kamu. Atuk nak mulai hari ini kamu berbaik dengan Iryani. Kalau tak, semua harta kamu atuk sekat!”
Dan dalam diam, hati Iryani berdetak bila berhadapan dengan Tengku Elman namun kata-kata Azlina membuatkan Iryani mulai sedar, tak mungkin ada dia di hati jejaka itu. Kemunculan Shafique dan Azlina menyulitkan kisah mereka. Shafique mahu memiliki Iryani, Azlina mahukan Tengku Elman. Pelbagai rancangan mereka rancangkan untuk pisahkan Iryani dan Tengku Elman namun berjayakah mereka? Tengku Elman pula, dapatkah dia mengenal pasti perasaannya menggunakan hatinya yang telah buta itu? Apakah cinta dapat mencelikkan hatinya itu atau terus gelap dengan dendam?


📃UNTUK ORDER📃

WHATSAPP/TELEGRAM📲 +6011 1131 1234
WHATSAPP/TELEGRAM📲 +6011 1131 1234
WHATSAPP/TELEGRAM📲 +6011 1131 1234

Comments

Popular posts from this blog

SIRAH TERAGUNG MUHAMMAD

SESEORANG UNTUK AKU

BADI BUDDY