TAK SENGAJA CINTA



TAJUK NOVEL: TAK SENGAJA CINTA
PENULIS: MEERA NATASYA
PENERBIT: FAJAR PAKEER
STATUS NOVEL: BARU

RM26

SINOPSIS:
Sanjana mempunyai segala-galanya yang diimpikan oleh seorang gadis yang seusia dengannya. Keluarga yang penyayang, kerjaya yang kian maju dan kawan-kawan yang memahami dirinya. Namun, di sebalik itu terselit perasaan takut dan gelisah apabila dia diburu oleh si penghantar surat-surat misteri, sehinggalah keluarganya mengupah Shakti, seorang detektif polis yang kacak untuk menyiasat identiti si penghantar surat yang semakin bertambah obses terhadap Sanjana. Tanpa disedari, Sanjana jatuh cinta kepada Shakti dan berusaha untuk memikat hati si jejaka yang berjaya mengetuk pintu hatinya. 

“Saya cintakan awak. Awaklah lelaki pertama yang saya cintai. Dan awak juga akan menjadi lelaki terakhir dalam hidup saya. Hidup saya tak bermakna tanpa awak di sisi saya.” – Sanjana 

Hati Sanjana retak seribu apabila Shakti menolak cintanya demi tanggungjawab. Sanjana tidak mengalah. Dia mencabar untuk buat Shakti jatuh cinta kepadanya. Namun, setiap cubaan Sanjana menemui kegagalan. Shakti terlalu jujur dalam tugasnya. Demi janji kepada papa dan abang-abang Sanjana, Shakti melupakan cinta yang tak sengaja berputik di hati sendiri. Dia adalah pelindung Sanjana, bukan pencinta! 

Namun, melihat gadis kesayangannya hampir rapuh dengan lelaki misteri yang semakin mengejar Sanjana, Shakti akur bahawa hati telah tak sengaja cinta. Shakti akui perasaannya, menggembirakan hati Sanjana. Namun, ada hati yang lara dan sakit melihat bahagia yang baru bermula ini dan lelaki ini akan lakukan apa sahaja untuk pisahkan Sanjana daripada Shakti, demi cintanya yang membara. 

“Abang bukan saja mencintaimu, tetapi abang mendambakan kasihmu. Abang akan pastikan kamu menjadi milik abang yang sah!” 

Mampukah Sanjana bersama Shakti yang dicintainya? Mampukah pula Shakti merungkaikan misteri di sebalik surat-surat ugutan si obses itu?


📃UNTUK ORDER📃

WHATSAPP/TELEGRAM📲 +6011 1131 1234
WHATSAPP/TELEGRAM📲 +6011 1131 1234
WHATSAPP/TELEGRAM📲 +6011 1131 1234

Comments

Popular posts from this blog

SIRAH TERAGUNG MUHAMMAD

SESEORANG UNTUK AKU

BADI BUDDY